Mannen avond 30 maart 2024

Speciaal “voor en door ” de mannen van onze buurtvereniging.

Deze avond zal georganiseerd worden voor en door mannen,

Voor iedere leeftijdscategorie vanaf 18 jaar.

Nog maar een week of 4 te gaan en dan……….spannend

Op 30 maart is het dan eindelijk zover, dan staat er een echte Heikantse mannenavond gepland.

Er zijn al 38 opgaves voor deze mannenavond. Deze mannen hebben allemaal al een app ontvangen. (meld je als je deze niet hebt ontvangen en je jezelf wel hebt aangemeld) In deze app wordt gevraagd om alvast € 35,00 over te maken. En weet je vol is vol, daarna kom je op een wachtlijst , of als het vol is dan kan je later aansluiten in het buurthuis.

De avond start bij het buurthuis;

Inloop vanaf 18.00 uur en uiterlijk aanwezig om 18.30 uur.

Zorg dat je vooraf een hapje gegeten hebt, we eten pas bij terug komst in het buurthuis.

Terug bij het buurthuis gaat de avond door met muziek, ( drank ) spellen en mistery optredens.

Naast drank mag natuurlijk echt mannenvoedsel niet ontbreken.

( consumpties in het buurthuis zijn voor eigen rekening ).

Graag via de mail: activiteiten@buurtverenigingdeheikant.nl  Dan hoor je of er nog ruimte is om mee te gaan.

Heb je vragen over deze activiteit: bel Louis van de Boom 06-21905610 ( niet overdag ).

.

BELANGRIJK BERICHT:

Vrouwen…. laat je deze mail toch even aan je partner/ zoon > 18 jr. lezen…..

Save the date: 30 maart 2024 18:30u. Bijzijn is meemaken!