Bedrijvenbezoek “van Eck Ongediertebestrijding” 8 juni 2024

Via een mooie fietstocht, gaan we het bedrijf bezoeken “Van Eck Bedrijfshygiëne B.V.” op de rand van Best en Son en Breugel. Het familiebedrijf is actief sinds 1988. De activiteiten van Van Eck zijn o.a. plaagdierbeheersing, het desinfecteren van stallen, kassen en dierziektebestrijding in geheel Europa met zelf ontwikkelde geavanceerde apparatuur.

Hoe leuk en interessant is het om een kijkje achter de schermen te nemen, van een bedrijf in de buurt dat de laatste jaren gestaag groeit. Onlangs heeft men en nieuw duurzaam pand gerealiseerd in het gebied Sonniuswijk te Son.

Van Eck Bedrijfshygiëne

is actief in de volgende branches;

• Pluimvee en veehouderij
    • Levensmiddelen industrie
    • Overheid en gebouwen
    • Glastuinbouw.

Nu al meer weten over, Van Eck Bedrijfshygiëne B.V., ga dan naar de website www.vaneckbv.nl waarop een bedrijfsfilmpje staat en je alvast een indruk van alle activiteiten kan krijgen.

Arie van de Sande, lid van onze buurtvereniging is trots dat hij bij dit bedrijf werkt en zal samen

met zijn collega’s en mooie presentatie met rondleiding geven.

De locatie van Van Eck Bedrijfshygiëne B.V. is: Sonniuswijk 49 in Son en Breugel.

Ga jij samen met ons op de fiets naar Van Eck? Om 13.30 uur verzamelen we bij het buurthuis, zodat we rond 14.00 uur op Sonniuswijk 49 zullen zijn.

(mocht je niet met de fiets kunnen en wil je toch mee, meld dit dan even).

Aanmelden:activiteiten@buurtverenigingdeheikant.nl