Rabo ClubSupport actie

Rabo Clubactie  5 t/m 27 September  2022

Binnenkort is het weer zover, via de Rabo clubactie kunt u ons (  jullie eigen buurtvereniging ) steunen.

Dit jaar stelt de Rabobank € 10.00 per lidmaatschap beschikbaar.  Als lid van de Rabobank is jouw stem voor onze buurt dus geld waard.

Een buurt is een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: ook onze vereniging is onmisbaar. Via de Rabo clubactie geeft de rabobank ieder jaar een deel van hun winst terug aan verenigingen. Zo ook aan onze vereniging.

Dit geld is goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Een vereniging of club is er voor iedereen. Wie je ook bent en waar je ook vandaan komt. Deze projecten maken de wereld op hun manier een stukje mooier. Daarom kunnen ze rekenen op onze Support. Dit zegt de Rabobank; Verenigingen verdienen onze support

Hoe gaat het in zijn werk;

Via de Rabo App of via Rabo Internetbankieren kun je stemmen op jouw favoriete club. Stemmen kan gemakkelijk onder de knop ‘Zelf regelen’. De stemperiode loopt van 5 tot en met 27 september 2022. Alleen leden van de Rabobank kunnen stemmen. Als lid van jouw Rabobank kun je dus alleen stemmen op verenigingen en stichtingen die bankieren bij jouw Rabobank.

Nog geen lid?

Als je klant bent van Rabobank betekent dat niet automatisch dat je ook lid bent. Wil jij er zeker van zijn, dat je jouw favoriete club kunt steunen, zorg er dan voor dat je lid bent. Regel je lidmaatschap gemakkelijk via de Rabo App of via rabobank.nl. Als je lid wordt, betekent dit dat je in de stemperiode van Rabo ClubSupport direct kunt stemmen op jouw vereniging of stichting. Het lidmaatschap van Rabobank is gratis. Http//www.rabobclubsupport.nl

Kom je er zelf niet uit, vraag of iemand je kan helpen.

Laat je stem niet verloren gaan!

Elke stem betekent 10 euro voor de Heikant!