Wandeling in het Groene Woud

We willen een nieuwe poging wagen om een wandeling te gaan maken in het Groene Woud. Maar ook willen we op zoek gaan naar de edelherten. De Edelhertbronst: het jaarlijkse ritueel gaat gepaard met imposante burlgeluiden, grote geweien en (dreigende) gevechten. We gaan op pad in Het Groene Woud en met een beetje geluk kunnen jullie toeschouwer zijn van dit spektakel.

Bronstbezoek:
Op zaterdag 9 oktober 2021 willen we naar de burlende en strijdende herten gaan kijken. De herten zijn het meest actief in de schemering. De wandelingen word begeleid door mensen van onze eigen buurt, welke zich verdiept hebben in de natuur. We willen graag in een kleine groep rondlopen. Vind je het leuk om samen met ons van de natuur in het groene woud te
genieten, geef je dan snel op, graag voor 2 oktober 2021.

Wanneer: Zaterdag 9 oktober 2021
Hoe laat: Start 16.15 uur op de parkeerplaats van Liempdsedijk (net voor spoortunnel) verzamelen kan vanaf 16.00 uur. Voor zonsondergang (18.55 uur) moeten we het bos weer uit zijn. De tocht is verdeelt in 2 stukken, 1e is 3.8 km en 2e is 5.2 km. Ook delen van de tocht is te doen.
Kosten: gratis
Aanmelden: via activiteiten@buurtverenigingdeheikant.nl

Kom wel op de fiets, honden zijn niet toegestaan, en je moet op de paden blijven.