Applijst

Hallo Heikanters,

Tegenwoordig is WhatsApp niet meer weg te denken en wordt bijna door iedereen gebruikt, waardoor bereikbaarheid is gegarandeerd. Daarom hebben wij, naast onze digitale nieuwsbrief, vorig jaar een buurtapp geïntroduceerd om jullie te informeren over onze activiteiten. Echter biedt een WhatsApp groep weinig privacy voor de leden. Eind vorig jaar zijn wij aan het experimenteren geweest en hebben, na de mededeling dat de groepsapp tijdelijk uit de lucht gaat, deze verwijderd.

Tegelijkertijd is er gezocht naar een oplossing en die is gevonden in een “verzendlijst” binnen het WhatsApp medium. In het kort komt het hierop neer, dat als wij jullie toevoegen aan een “verzendlijst” de overige groepsleden jullie gegevens niet kunnen achterhalen. Dat kan alleen maar de beheerder van onze “verzendlijst” en dat is iemand van het bestuur en daar is jullie privacy gewaarborgd. Het mobiele nummer wat wij hiervoor gebruiken, is ook alleen voor dit bestemd en wordt niet voor privé doeleinden gebruikt.

Om jullie toe te kunnen voegen aan onze “verzendlijst” is het alleen noodzakelijk dat jullie het mobiele telefoonnummer van de beheerder van onze App toevoegen aan jullie contacten. Het nummer daarvoor is 0031 6 82 30 83 18, bijvoorbeeld onder de voor- en achternaam: Verzendlijst Heikant.

Bij deze het verzoek aan iedereen binnen jullie gezinnen, welke op de hoogte wil zijn van alle leuke activiteiten binnen onze buurtvereniging, om bovenstaand nummer zo snel mogelijk te registreren. Diegene die hun mobiele telefoonnr. vanwege privacy of een andere reden nog niet hadden doorgegeven, maar nu wel via deze verzendlijst geïnformeerd willen worden, stuur dan een e-mail naar Charlotte van Mill ( secretariaat@buurtverenigingdeheikant.nl ) o.v.v. je voor- en achternaam en telefoonnr.

PS. Diegene die meer willen weten over het gebruik van “verzendlijsten”, dat kan via deze link: faq.whatsapp.com/en/android/23130793/?lang=nl

Met vriendelijke groeten, Bestuur B.V. de Heikant